hyllad :)

2011-02-05 gävle.
 jag, angelica, kim, erica, lotta, danne, tomas, johanna ner till gävle och kollade på när brynes när dom mötte djurgården.
brynäs vann så klart med 2-1 :)


2011-02-09 24 år.
det var inte så mycket som hände då.
jag och älsklingen tog det bara lungt och kollade på tv bara :)
men efter det så åkte vi hem till jonny och ella och fickade lite, efter det så åkte vi en liten sväng till metro, för angelica skulle prata med majja och pamela, när vi hade gjort det så åkte vi tillbaka till jonny och ella, då spelade vi lite kort med dom, sen åkte vi bara hem och tog det lungt bara :)


2011-02-11 jobbet.
idag så har man bara suttit i en traktor och skottat på jobbet, sen vid 15:15 så fick jag åka till hudik och hämta en sak till en av maskinerna, jag säger bara det, f..n vad mycket snö det har kommit alltså!



älskar dej så mycket angelica<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0