mycket :)

är inte ute på nätet så ofta..
men det kanske märks kanske :)
men när jag är det så skriver jag även här ute =)

sitter hemma i soffan just nu och kollar på lite tv :)
och lysnar på älsklingen när hon spelar lite gitar :)

tack för att jag har dej angelica<3
jag älskar dej jätte mycket<3

får se vad som händer idag..
vad jag vet nu så vet jag inte vad som händer..
sen ikväll så får vi också se vad som händer..
jag vet inte vad man ska göra..

ni får gärna komma med förslag om vad man kan göra :)

mitt hjärta slår för dej angelica<3<3


Kommentarer
Postat av: Ella

Du har en award att hämta på min blogg! :)

2010-09-19 @ 20:01:17
URL: http://rockmjukis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0