hemma

sitter hemma hos svärmor nu och är hundvakt.. medans hon är och tar lite prover..
hon kommer om en liten stund så då skall jag gå hem till elin..
sen får vi se vad vi hittar på för något roligt =)
dricker kaffe eller om vi kollar på något på tv:n eller hur vi gör..
det vissar sej det..

idag så skall jag åka hem en liten sväng..
jag skall packa lite kläder och så..
jag har köpt lite saker som jag ska lämna av hemma också..
och sen ska jag vara på övning uppe i ljusdal ikväll också..
vi ska öva varmrök i ikväll.. de kommer att blir roligt =)
men först så ska vi göra rullbandstestet =)
jag kommer inte att göra de testet..
 för jag är förkyld så jag måste göra det någon annan dag när jag är frisk i från förkylningen..

men så fort jag har gjort det så längtar jag till jag kommer tillbaka till elin..
för då skall jag äta hummer och kräfftor =)

längtas redan tills jag kommer tillbaka till bollnäs så man får äta sej några kräfftor och hummrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0