hemköp i bollnäs

var och handlade nyss på hemköp i bollnäs..
det var 50% på allt där nu =)
jag handlade två fulla kassar ja det blev ganska mycket 441kr för kassarna =)
det blev dyrt men nu har man i alla fall mat nu i månaden ut i alla fall =)

annars idag så har jag varit upp till ljusdal vid 10 tiden..
jag jobbade lite grann.. jörgen följde med mej upp =)
när vi klara så åkte vi och kolla på en soffa som en kompis skulle sälja..
den var för stor för min lägenhet.. så jag ska köpa en annan soffa istället ;)

ikväll blir det lite drickande för min del :)
för man kunde ju inte gör det igår :(
men ikväll så skall jag göra det lite i alla fall..

nu ska jag gå ut en liten sväng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0