brandstationen

idag så åkte jag till brandstationen vid cirka 1 tiden.. och var där och städade till kvart över 4
vi städade där nästan överallt jag tvättade bilarna, båten, släp sprutan och vagnen som vi har slangar i.. när jag hade tvättat av dom så började jag med att städa bilarna..
jag började med att putsa rutorna..
när jag var klar med det så tårkade jag rent allt inne i bilarna (nästan över allt) men det mesta i alla fall =)
sen när jag blev klar med det så borkade jag inne i bilarna igen..
men denna gång så hade jag medel i vattnet..
för det var ju så skitit inne i bilarna ju..
när jag blev klar med det så putsade jag fönstren på stationen (nästan alla fönster) =)
jag lämnade 5 fönster.. men det var för att vi håller på och byter ut golvet och väggarna inne i omklädnings rummet och där duscharna står..
när jag var klar med fönstrena så bytte jag larmställ.. vi har fott nya larmställ =)
jag tömde alla fickor på min saker och tog bort bältet i från det gamla stället och förde över allt till det nya kläderna =)
kommer en bild på det gamla larmstället och även på det nya larmstället =)
om jag har tid imorgon så kanske jag knäpper kort på det imorgon och lägger upp det imorgon också.. men det visar sej det =)

när vi var klara med städningen så åkte jag hem och duschade och bytte kläder..
för sen när klockan blev 18.00 så skulle vi samlas igen så då skulle vi sätta fart på grillen =)
vi åt mat och pratade en massa skit bara =) hahaha
och jag kom nästan nys hem ifrån brandstationen nu.. 
jag var hem till jörgen en sväng först.. men nu är jag bara hemma och kollar på tv bara..

men hur som helst så hade jag det trevlig och roligt ikväll..
men jag saknade min älskling bara =(

älskar dej elin armour<3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0