äntligen

fick äntligen tillbaka mitt mobila bredband idag =)
det har varit inne på lagning i nästan 4 veckor..
och idag när jag skulle hämta det så hade telia skickat ett helt nytt bredband till mej =)
någon ting bra kunde telia göra i alla fall =)
för annars så brukar dom ju bara stänga av internett stup i kvarten för mej..

men nu gjorde dom i alla fall någon ting bra att dom skickade ett nytt till mej =)

men annars idag så har jag bara jobbat i backen..
har hängt upp nästan alla stolar idag..
från klockan 8 imorse så hade vi hänt upp 100 stolar klockan 14.15..
så det var bara 18 stycken kvar när jag åkte ifrån jobbet idag =)
men jag tror att dom hann färdigt dom andra i alla fall =)

besiktade även bilen idag.. fick om besiktning på den..
tråkigt men det är sånnt som händer när man äger en bil..

ne nu ska jag kolla på en film som går på tv:n

älskar dej elin<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0