trevlig dag

denna dag har varit trevlig =)
förs så fick jag till backa min bil. den har varit inne på llite lagning. (svetsade ihop avgas systemet)
sen så kom sina och hälsade på. efter några timmer efter sitna hade åkt så kom min kära bror jonnie och ella och barnen till mej och elin. dom stannade jätte länge =)
jag vill verkligen tacka jonnie och ella och barnen för en trevlig kväll.
tack till dej stina också att du ville hälsa på mig och älsklingen =)

annika: jasså då förstår jag. men annars så är du hämst gärna välkommen till oss =)
det är bara att höra av dej.
ja jag ska ju köpa den också men det blir inte för änn i januari men än då =) hahahaha =P


ne nu ska jag kolla på lite tv och sen blir det in i dimman =)
ska ju dömma en match i morgon då ska man ju bara ut vilad och så tills den börjar.
älskar dej elin så otrolig mycket ska du veta! jag älskar även dej wilmis!


Kommentarer
Postat av: Ella

Tack själv, äntligen fick vi umgås lite :)

2009-10-31 @ 11:40:51
URL: http://plus.blogg.se/
Postat av: tomas

ja vi fick ju göra det =)

2009-10-31 @ 23:46:34
URL: http://tomaswallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0