inte så rolig dag

tidigare idag så åkte jag och far tillsammans till färila. vi skulle gå på begravning.
för det var min mormor som har gott bort. det var inte alls roligt.


efter det när jag hade kommit hem och så. efter jag hade varit hemma en stnud så ringde stina till mej och sade att hon var nästan framme. ja då var det bara att gå ut till henne så jag och stina åkte till affären och handlade lite mat. efter det så åkte vi hem och väte älsklingen =)
hon fick en chooolad kaka av stina =) medans jag åkte till järvsö-backen på möte så lagade stina maten. vi åt. och maten var jätte goooooooood =)
sen åkte stina hem.
men nu sitter jag och älsklingen och kollar på tv nu bara.
får se om vi åkre någon stans i morgon eller om vi är bara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0