ihelgen blir det jobb =)



idag så har det regnar hela dagen. lite tråkigt tycker jag.
så då har man bara varit inne typ hela dagen.
ikväll så har man bara varit hemma hos älsklingen och sen efter en stund så åkte vi hem till svärmor och var där ett tag. för elin bakade muffins =) dom var goda men jätte stora. jag orkade inte min.

imorgon så ska jag åka hem till järvsö en sväng för att jag ska dömma en ishockey match. och den börjar väldigt tidigt på morgonen.
när den är klar så ska jag åka tillbaka till älsklingen. jag ska kanske hämta upp annika också. för hon ska hälsa på oss =)

på söndag så ska jag dömma en match också. men den börjar rätt så sent på eftermiddagen =)

älskar dej elin<3<3


Kommentarer
Postat av: Ella

Det måste ha varit en väldigt stor muffins... för du brukar inte ha problem att trycka i dig. Du kanske har krympt? Vem vet, har ju inte sett dig på ett tag :P

2009-10-17 @ 11:42:56
URL: http://plus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0