SOCKERKAKA

nu är den klar =) den blev lyckad =) den var jätte god faktist =) den var godare än vad jag trodde att den skulle vara =)  men svärmor och hennes kompis och hennes son tyckte om den också =) men nu har dom åkt hem till sej =)  men nu ska jag nog ta mej en glass tror jag =) sen ska jag mysa med älsklingen framför en film =)

imorgon ska man upp vid 06.45 för att man ska åka till ljusdal.. ska vara där senast klockan 08.45 =S i folkparken.. jag ska vara där med trafickskolan.. ska gå igenom lite saker med lastbilen inför min andra uppkörning som jag ska ha i början av september =) den hoppas jag på att jag ska klara =)

ne nu blir det film time =P

Kommentarer
Postat av: Ella

Kul att du skaffat blogg, men du måste ju ha med lite bilder i inläggen också? Kramis :)

2009-08-20 @ 08:24:38
URL: http://plus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0