ojoj

idag så har jag varit på macken typ hela dagen.. först så åkte jag till macken.. då skulle jag köra peter och hämta en fläkt. sen åkte vi hem till hans farmor och hämtade en släp vägn.. och då skulle peter backa med min bil.. och innan han stänge av den så började på att ryka som bara den om den.. och den började på att lukta lameller som bara den.. men som tur är så luktar den inte nå nu när man kör med bilen.. sen åkte vi till macken igen.. sen var jag där tills peter stängde vid 21.00 sen åkte vi hem till honom och kollade på en film.. filmen hette som vi kollade på the panture (vet ej hur det stavas) och nu så är jag bara hemma.. få se vad jag ska göra få nå roligt nu..

älskar dej elin<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0