IGÅR OCH IDAG

igår så kväll så åkte vi in till bollnäs.. och vi åkte hem till sandra och sov över hos henne.. och vi var även hem till angelica och björn en liten sväng också.. efter det så gick vi hem till sandra och sov..


imorse så klev jag upp 07.30 för att jag skulle skjusa sandra till skolan.. sen skjusade jag elin till sjukhuset för hon skulle vara där klockan 08.00.. efter det så körde jag hem elin till sandras lägenhet.. sen åkte jag upp till ljusdal för jag skulle fräffa trafikskolan i folkparken idag igen.. jag var där 10.15 efter det så körde jag lite lastbil också.. det är roligt att köra lastbil =) sen efter det så åkte jag till brandstationen i ljusdal och pratade med min chef över min larmdosa.. han måsta skicka iväg den på lagning sade han.. så då får jag se när jag får tillbaka den igen.. och sen åkte jag till brandstationen hemma hos mej i järvsö för att hämta en annan larmdosa.. efter det så åkte jag tillbaka till bollnäs för att jag och elin och sandra skulle hämta sandras tv benk hemma hos angelica och björn.. när vi var klara med det så åkte vi till dollar och handlade lite.. och sen lämnade vi av sandra hos elins och sandras mormor och rolf.. så då åkte jag och elin hem till elin.. och nu har vi precis ätit mat.. och jag tror inte jag ska göra nå mera idag.. men vem vet jag kanske gör något mera.. det vissar sej de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0