IDAG

idag så har jag inte gjort så mycket.. när jag hade varit vaken i någon timme så gick jag upp till ma.. (det är en kompis och det är min granne) efter det så åkte vi till macken och var där och pratade med peter.. efter vi hade varit där ett tag så gick vi sen in till öje resturange (vet ej hur det stavas) för ma och peter och micke skulle äta lunch.. efter det så följde jag och ma med micke till ett hus som han var och jobbade i.. vi hjälpte honom och tog bort det golv som var där inne.. när det var klart så åkte vi ner till macken igen.. efter det så var i peters och marias blivande lägenhet.. sen åkte jag och ma hem till jörgen och kollade på en film.. nu så är jag bara hemma.. få se vad jag hittar på och göra ikväll.. kanske ska kolla på en film tror jag eller om jag kollar på tv i stället.. det visar sej vad jag gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0